4 June 2010, 21:11
zit er een input ad achterkant?
6 CD-wisselaar rammelt/tikt bij laden CD [Soort van opgelost]
|
6 June 2010, 09:22
Jambon schreef:zit er een input ad achterkant? Een input waarvoor?
Auk - MY94 Volvo 480 S-Line -- MY95 Volvo 480 GT-Line USA-Spec.
![]()
6 June 2010, 18:28
beter gezegd een AUX, zodat er bv een los cassettedeck oid achte kan, met een module dan tegenwoordig een MP3 spelertje.. module om van digitaal naar analoog te gaan, altijd beter dan via de antenne..
6 June 2010, 23:47
Met een beetje schema en een handige rechterhand is uit de DIN-aansluiting van de wisselaar nog wel een input van de wisselaar te halen. Daar kun je dus van alles op aansluiten.
PS: Mijn gok is de aansluiting op de achterzijde van de headunit (je radio in het dashboard)
`88 245, B230K, M47
5 August 2010, 21:28
Zo, nou helaas is het niet meer gelukt met de wisselaar. Volledig uit elkaar gedraaid, gereinigd en ingevet etc... maar het euvel bleef bestaan met de wisselaar.
Nu heb ik 'm vervangen voor een ander exemplaar dat ik nog had liggen, welke 't in eerste instantie ook af liet weten. Nadat deze ook gereinigd was wilde hij wel, en nu kan ik mooi genieten van de muziek, zeker een fijne geruststelling gezien ik over een dikke week naar Zweden vertrek om 't VROM bij te wonen. In ieder geval iedereen bedankt voor 't meedenken en de tips. ![]()
![]()
5 August 2010, 22:22
Bedankt! Zal er een verslag van maken en hier posten, ga samen met nog twee 480's die ook in werkelijk prachtige staat verkeren.
![]() |
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|