Topics: 176
Weet iemand wat de te volgen stappen zijn, als je een auto uit Frankrijk wilt halen?
(overschrijven en autopapieren enzo)
Voor de Zweedse auto's is het me wel duidelijk, dat is heeel simpel, maar hoe zit het met Franse auto's?
Moet je ook naar een postkantoor of zoiets?
Topics: 163
Importen uit frankrijk is supersimpel.
Overschrijven kan je zel met de verkoper doen: "VENDUE" + een grote diagonale streep op het kentekenbewijs zetten (carte grise).
Vervolgens ga je met dat papiertje naar de RDW om een nl kenteken op te vragen.(normale procedure).
Stuur maar een pb voor gedetailleerde stappen.
Topics: 4
Gandalf, wat zoek je precies dan?
Topics: 35
Erikhans schreef:Gandalf, wat zoek je precies dan?
Een jonge 245 oldtimer (1984-1985-1986) of in ieder geval eentje met weinig roest en diesel.
Topics: 107
Als je een oude diesel zoekt dan zou ik de Duitse sites zoals ebay en Mobile goed in de gaten houden.
De prijzen zijn erg gunstig.
Topics: 35
jos245 schreef:Als je een oude diesel zoekt dan zou ik de Duitse sites zoals ebay en Mobile goed in de gaten houden.
De prijzen zijn erg gunstig.
Doe ik hoor. Maar het valt op dat de exemplaren die aan de voorwaarden voldoen duurder worden naarmate ze zich dichter bij de Belgisch/Nederlandse grens bevinden.
Maw de "goedkopere" zijn dikwijls in het verre oosten en ik heb eigenlijk niet veel zin om 1000 km te rijden om vast te stellen dat het toch te veel roest is ...
Maar intussen blijven we kijken .... Vroeg of laat komt er wel eentje in het Rijnland boven water zekers ...
Topics: 289
ook prettig als je daar als NL je auto parkeert, heb bonje met een fransoos gehad toen ie op dezelfde wijzemijn auto "gebruikte" om te parkeren...