15 November 2005, 00:00
heb nog een aardige navigatie unit: philips carin met 2 pre-outs en telephone in die het qua radio/cd supergoed doet. alleen heeft ie soms wat navigatieproblemen en als er IETS irritant is.....
speakers in de 240 estate
|
15 November 2005, 00:00
heb nog een aardige navigatie unit: philips carin met 2 pre-outs en telephone in die het qua radio/cd supergoed doet. alleen heeft ie soms wat navigatieproblemen en als er IETS irritant is.....
15 November 2005, 00:59
is dat van die Philips Carin een verkoop-aanbod? Moetakostedan?
15 November 2005, 10:38
dat weet ik nog niet
![]() Maar let op: in m'n vorige deed ie het prima omdat daar een snelheidspulsgever zat. Dat heeft de 240 nog niet en ik heb er ook nog geen losse in gezet.
10 January 2006, 13:19
Nou leuk hoor! Ik heb dus nu een Sony autoradio/CD/MP3 ding gekocht en Ground Zero speakers erbij in de goede diameter (10 cm bas & midtone + losse hogetonenspeakertje voor op het dashboard) ter vervanging van die plofboxjes van Volvo in de voorportieren. Maar wat blijkt: als ik die nieuwe speakers wil plaatsen gaan de ramen nog maar 10 cm open; de speakers zijn weliswaar de goede diameter maar... te diep!
Gelukkig liggen er ook al draden voor speakers in de achterdeuren. Laat ik die Volvospeakers gewoon voorin zitten en dan zet ik de nieuwe speakers op een lagere plaats in de achterportieren, de hogetonen unit gewoon voor op t dashboard, dat kan toch wel? Op de radio kun je de verhouding tussen voor / achter speakers regelen. BEn benieuwd wat dat gaat worden. Eerst gaat de 240 maar even onder het mes voor een koprevisie...
10 January 2006, 21:11
ik heb voorin 2* 10cm 70watt pioneer speakers
op de hoedeplank 2* 3weg 140 watt pioneers en een 30cm 600watt pioneer subwoofer in de kofferbak dit wordt allemaal versterkt met 3 versterkers 1 kenwood voor de sub 1 pioneer voor de achterspeakers 1 mac audio voor de voorspeakers en een pioneer radio met 3 rca outs zodat ik met de radio alle tonen kan regelen ps heb ook een goede dynamo en accu ![]()
Volvo S70R B5234T4 M59
10 January 2006, 22:19
Heb jeje oren hier al mee verknalt of was dat juist de reden om dit aan te schaffen, zodat de 'verkeers informatie' nu wel te horen is?
10 January 2006, 22:55
haha nee ik zet de muziek nooit zo hard net als al die die gti?tjes
maar heb dit om een mooi vol geluid te krijgen
Volvo S70R B5234T4 M59
11 May 2006, 23:45
Zou er iemand foto's kunnen/willen plaatsen van een speaker in de achterdeur? Ik wil ze graag in die van mij laten plaatsen. En welke moet ik hebben? Ik wil wel gewoon de standaardmaat, misschien laat ik er dan wel meteen vier nieuwe in zetten. Zitten die afdekplaatjes er dan bij?
12 May 2006, 22:19
Morgen kun je de mijne in het echt zien 8)
264GLE 1981/ C70 Cabrio/ Volkswagen Caravelle 1986
|
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|