Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wat past in een 245 ?
Jojoman

Een ozonkanon werkt ook voor rooklucht. Dat kan ik uit eigen ervaring vertellen.
In ÃÂÃÂn van mijn vorige auto's was ook gerookt. Dat was mij bij verkoop niet vertelt. Dat merkte ik pas achteraf nadat ik de sigaretteaansteker eruithaalde. (die was behoorlijk smerig van de aangestoken sigaretten)

Later hoorde ik (bij het proefrijden voor mijn huidige auto) van de dealer dat voordat bij hun een auto in de showroom wordt gezet de auto gecleaned wordt en de asbakken worden vervangen (krijgen ze ook niet goed schoon). Tevens staat er een nacht een ozonkanon in.
Ik ben zeer gevoelig voor sigaretterook en heb dus echt geen rook opgemerkt bij die auto waarin ik met veel plezier 3 jaar heb gereden.

Bij het proefrijden rook de eventuele auto van mijn keuze naar sigaretterook en werd mij bovenstaande verteld.

PS
Ik heb de rookauto niet gekocht omdat ik elders een mooiere en betere heb gevonden (met meer inruil) 8) 8)
olvo For Life, Vanaf de Jakob tot de 480
TheSaint77 schreef:of...leder! :-) Maar ik zou het gewoon eens proberen met reinigen en wat spray. Zit je iig nu al iets frisser erbij. En dan komt dat interieur wel. Gewoon een advertentie plaatsen hier! :-)
hier te vinden<
http://koopjes.marktplaats.nl/auto_diver...4241.html?
orte Bochtenridder Smile &amp; Off Topic Master<br />Ford Dondervogel 1963 (355PK~!)<br />245 GL aut. 1984<br /><br />www.eatamsterdam.nl
Mooi hoor, dat zwarte leer. Nog even...
als die gasten van De L'est hier kijken, dan kunnen ze je zeker een poot uitdraaien. ik zie vanaf hier de hele dag het kwijl uit je mond lopen als je aan die superpolar denkt!

Blijf wel kritisch als je de auto bekijkt en neem misschien een 'neutrale' kenner mee, die ziet de negatieve kanten beter!
eric vermeer schreef:je hebt poetsbedrijven die een ozonkanon hebben die haalt alle nare luchtjes inclusief rookgeur uit de auto. ze zetten zo´n kanon in de auto en laten deze een paar uur draaien daarna laten ze de auto uit luchten omdat de ozon die uit het apparaat komt dodelijk is.

wij hebben bij de volvo dealer ook zo´n kanon en werkt 100%.

Ja inderdaad een ozon behandeling werkt. 1 keer.
Als de geur niet weg is na 1 behandelng krijg je die er met ozon ook niet meer uit. Sterker nog, een tweede behandeling maanden later heeft weinig effect. Ik heb ooit eens gewerk bij een firma die dit importeerde. De baas had dit zelf proefondervindelijk op zijn eigen auto getest.

En ozon is gevaarlijk. Ozon is een variant of zuurstof (voor de chemie adepten: Ozon = O3 ,zuurstof is O2 [size=9px]Tsja, die sub script cijfers lukken even wat minder goed.[/size])
O3 is instabiel, dat betekent dat het met alles wil reageren. Eigenlijk is O3 gewoon jaloers, het wil namelijk het liefst O2 zijn. En dat bereikt ie het snelst door een omgekeerde overval te plegen: O3 dwingt een ander molecuul tot opname van de extra O. Dan kan O3 verder als O2 en is dan geheel tot rust gekomen.
Gegroet,

Erik

Na 11 jaar nu zonder Volvo
Ticcie schreef:ik zie vanaf hier de hele dag het kwijl uit je mond lopen als je aan die superpolar denkt!

En de webcam staat niet eens aan... Je hebt gelijk natuurlijk, ik laat me een beetje gaan. Kan er niks aan doen. Iemand op het forum in de buurt van Vlaardingen die oproepbaar is?
geeft niks zolang je het alleen hier maar doet en niet als je bij De L'est bent!

Vlaardingen is mij net wat te ver eigenlijk, maar als je echt niemand kunt vinden, dan stuur je tzt maar even een pb-tje.
Ticcie, bedankt voor het aanbod! Nu begrijp ik ook hoe je aan die 500.000+ komt...
Big Grin Big Grin Big Grin

Zijn er inmiddels alweer 80.000 meer trouwens. Maar weet niet precies wat de stand is, want er heeft iemand flink aan zitten draaien.
wasn't me Big Grin Big Grin
sta wel op 422.000 momenteel( ruim 11.000 in 4 maanden)
orte Bochtenridder Smile &amp; Off Topic Master<br />Ford Dondervogel 1963 (355PK~!)<br />245 GL aut. 1984<br /><br />www.eatamsterdam.nl

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Past deze trekhaak op een 244 met dikke bumpers? Kogelman 6 2.285 30 April 2023, 21:12
Laatste bericht: Kogelman
  past een middenarmsteun uit 740 ook in 245? Black Moose 9 8.180 21 November 2015, 13:35
Laatste bericht: jos245
  Schuifdak inbouwen, wat past er? Wil iemand meten? stockholmmarathon 6 6.305 20 December 2014, 22:50
Laatste bericht: A_A
  Past een achterruit van een 164 in een 244 VolvoDick 2 2.201 24 September 2011, 23:45
Laatste bericht: Marc1970
  Past het stuur van een 460 op een 240? jos245 9 4.919 15 September 2011, 23:15
Laatste bericht: asterix
  Past een voorstoel van een '88 245 in een '90 244? Kwekkel 4 3.421 25 April 2011, 14:45
Laatste bericht: Kwekkel
  Welk stuur past op een 240? Ghia 4 3.677 5 April 2010, 09:40
Laatste bericht: 242-turbo
  Past interieur 940 estate in een 245 turbo? gydomatra 2 2.660 15 November 2008, 02:13
Laatste bericht: Ticcie
  Past een sedan interieur in een Estate? thuur 3 2.883 15 May 2006, 14:02
Laatste bericht: thuur

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)