Topics: 36
Hallo,
In de zoektocht naar een mooi interieur ben ik een compleet zwart lederen interieur tegengekomen. Helaas komt dit interieur uit een '89-er sedan, en ik vroeg me af of ik het dan zonder problemen in een '84-er Estate kan monteren?
Alvast bedankt voor de reacties :twisted:
Gr :lol:
Volvo V70 T5 '97<br />304 ponnies, 487 koppeltjes, 371 megameter
Topics: 14
Voorstoelen is natuurlijk geen probleem, maar achter past niet; estate is oa. neerklapbaar en wijkt daardoor heel erg af van een sedan welke eigenlijk alleen uit beklede stukken schuim bestaat. Misschien dat je de bekleding wel op een achterbank-frame en -vulling kunt maken, maar volgens wijkt de vorm ook nog af, dus dat zal niet meevallen...
Divadi schreef:Voorstoelen is natuurlijk geen probleem, maar achter past niet; estate is oa. neerklapbaar en wijkt daardoor heel erg af van een sedan welke eigenlijk alleen uit beklede stukken schuim bestaat. Misschien dat je de bekleding wel op een achterbank-frame en -vulling kunt maken, maar volgens wijkt de vorm ook nog af, dus dat zal niet meevallen...
Precies waar ik bang voor was
Bedankt voor je reactie!
Gr
Divadi schreef:Voorstoelen is natuurlijk geen probleem, maar achter past niet; estate is oa. neerklapbaar en wijkt daardoor heel erg af van een sedan welke eigenlijk alleen uit beklede stukken schuim bestaat. Misschien dat je de bekleding wel op een achterbank-frame en -vulling kunt maken, maar volgens wijkt de vorm ook nog af, dus dat zal niet meevallen...
Precies waar ik bang voor was
Bedankt voor je reactie!
Gr