Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wat past in een 245 ?
Aangezien in mijn 240 is gerookt door de vorige eigenaar en ik niet zo'n fan ben van rookgeur in de auto kijk ik regelmatig op marktplaats.nl etc voor een ander (rookvrij) interieur...

Ik kijk alleen naar spullen voor een 240 maar is het nu zo dat stoelen en/of banken uit bv een 740 of 940 ook passen in de 240 :?:

Of stel ik nu echt een domme vraag ?

(En ja, ik weet dat je een heeeeeeeeleboel achterin kwijt kunt maar da's dus niet wat ik bedoel Big Grin )
cht niet<br /><br />Geen Volvo 240 Polar '91, wel een franse diesel<br />Honda Cb900F Boldor '81<br /><br />www.eencity.nl
Volgens mij kun je er alleen 240 stoelen en banken in kwijt.

En over dat roken: er zijn middelen te koop die de rookgeur uit je auto verdrijven. Ik zou als ik jou was eens naar een autopoetsbedrijf gaan in je buurt (zie http://www.goudengids.nl) en informeren wat het reinigen en rookvrij maken van je auto kost. Misschien levenen ze je alleen de anti-tabac parfum ofzo en is dat ook al voldoende.

hou ons op de hoogte!
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Ben daarvoor al eens langsgeweest (poetsbedrijf dus)

Eerst adviseren ze een grondige schoonmaakbeurt -> die heeft de auto bij aflevering gehad
vervolgens zo veel mogelijk luchten ->heb ik gedaan zolang ik de auto heb (nu ca 2 maanden, heel Denemarken heeft mee kunnen genieten :lol:
Men (poetsbedrijf) heeft gewaarschuwd voor de geur die een auto kan hebben na de anti-rook behandeling Sad

Wat ik zelf inschat is dat de meeste rookgeur in de stoelen etc is blijven hangen, vandaar dat ik misschien wel op zoek ben naar een betaalbaar maar mooi en vooral rookvrij Pullman interieur (da's dan de eerste luxe die in de auto komt, Big Grin )
cht niet<br /><br />Geen Volvo 240 Polar '91, wel een franse diesel<br />Honda Cb900F Boldor '81<br /><br />www.eencity.nl
of...leder! :-) Maar ik zou het gewoon eens proberen met reinigen en wat spray. Zit je iig nu al iets frisser erbij. En dan komt dat interieur wel. Gewoon een advertentie plaatsen hier! :-)
Jojoman schreef:Ik kijk alleen naar spullen voor een 240 maar is het nu zo dat stoelen en/of banken uit bv een 740 of 940 ook passen in de 240 :?:

Stoelen van de 740 passen inderdaad in de 240. Bank volgens mij niet, die is zelfs tussen een 244 en een 245 niet uit te wisselen. Ik neem aan dat dit voor de 940 ook geldt aangezien die uit te wisselen zijn met de 740.
Volvo V70 TDI<br />Volvo 242 in veel onderdelen
je hebt poetsbedrijven die een ozonkanon hebben die haalt alle nare luchtjes inclusief rookgeur uit de auto. ze zetten zo´n kanon in de auto en laten deze een paar uur draaien daarna laten ze de auto uit luchten omdat de ozon die uit het apparaat komt dodelijk is.

wij hebben bij de volvo dealer ook zo´n kanon en werkt 100%.
Volvo S70R B5234T4 M59 
:evil: dodelijk?? :evil: Lekker dan!! :-) hahaha!
hoor net dat alle organische materialen sterven bij gebruik van Ozon. We hebben hier blijkbaar testen gedaan om acrylplaten van zonnebanken te ontsmetten door middel van ozon wat eroverheen geblazen werd. Maar voor de gebruiker was dat toch wat gevaarlijk. Ik denk wel dat het moet werken voor je auto.
[/quote]wij hebben bij de volvo dealer ook zo´n kanon en werkt 100%.

Heeft dezelfde strekking als wat 'mijn' poetsbedrijf me vertelde.

Voor bv hondeharen ](*,) werkt dat heel goed omdat de bacterien gedood worden die nog in/op de haren leven.

Rookgeur is geen levende stof dus dat ozonkanon zou minder tot niet werken..... :?:
Oplossing: zie mijn advertentie bij Te Koop.

Geen goedkoop interieur, maar het is echt heel mooi.

Enige nadeel voor jouw auto is dat het de versie is met de rechte hoofdsteunen en jij hebt de gebogen versie. Misschien dat je ze kan overzetten en misschien dat het je niks uitmaakt?

Heb alleen de typische volvo-geur in deze auto geroken en geen as-lucht!

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Past deze trekhaak op een 244 met dikke bumpers? Kogelman 6 1.635 30 April 2023, 21:12
Laatste bericht: Kogelman
  past een middenarmsteun uit 740 ook in 245? Black Moose 9 7.589 21 November 2015, 13:35
Laatste bericht: jos245
  Schuifdak inbouwen, wat past er? Wil iemand meten? stockholmmarathon 6 5.434 20 December 2014, 22:50
Laatste bericht: A_A
  Past een achterruit van een 164 in een 244 VolvoDick 2 2.015 24 September 2011, 23:45
Laatste bericht: Marc1970
  Past het stuur van een 460 op een 240? jos245 9 4.541 15 September 2011, 23:15
Laatste bericht: asterix
  Past een voorstoel van een '88 245 in een '90 244? Kwekkel 4 3.184 25 April 2011, 14:45
Laatste bericht: Kwekkel
  Welk stuur past op een 240? Ghia 4 3.378 5 April 2010, 09:40
Laatste bericht: 242-turbo
  Past interieur 940 estate in een 245 turbo? gydomatra 2 2.483 15 November 2008, 02:13
Laatste bericht: Ticcie
  Past een sedan interieur in een Estate? thuur 3 2.713 15 May 2006, 14:02
Laatste bericht: thuur

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)