Topics: 47
pierre schreef:BartJu schreef:Denk dat we het daar allemaal mee eens zijn. Meer auto's in de straat die slachtoffer zijn geworden?
Ik hoorde net van m'n maat, die vannacht tussen 12 en 2 hier ook geparkeerd stond, ook een kras heeft opgelopen...De rest van de straat is wonderwel ongeschonden.
Dan weet je wel al het tijdvak waarin het gebeurd moet zijn.
Rijdt die maat ook Volvo 240? Of iets anders.
Maar was kennelijk niet persoonlijk op jouw (Volvo) gericht ...
Niet dat je met die kennis echt iets opschiet, helaas....
Volvo 245 DL, 1976, B21A, AW71, LPG | Volvo 340 GL Special, 1990, 5d, 1.4, CVT | Volvo 340 GL Special, 1990, 1.4, 3d, CVT | Volvo XC70 2.5T automaat, 2005
Topics: 38
ik ben het met socrates eens dat het een dure grap is om de zijkant te laten spuiten.
ook het opnieuw vullen met lak vind ik een goed plan.
immers baat het niet, schaadt het niet.
voor zover ik het kan beoordelen is de kras te diep om te behandelen met commandant en komt dat de hechting van vul-lak niet ten goede.(de kras lijkt mij op de foto nl. al door de kleurlaag heen)
wel zou ik in dat geval bij een lakleverancier (waar ook spuiterijen hun lak halen) een geschikte lak laten maken die geen problemen gaat geven met de bestaande lak.
als je het zelf niet ziet zitten kan je zoeken naar een ambachtelijke schilder die een goede penseelbeheersing heeft zoals ouderwetse reclameschilders of sierstreep/striping-schilders die nog met de hand tanks van motorfietsen beschilderen.
hoe dan ook, ik baal met je mee, succes met herstel.
Topics: 19
Ik heb ondertussen een adresje gevonden in Zwaag, de Paintbeer. â¬400.- voor het overspuiten (boven stootrand) en â¬100.- voor een beschadiging op m'n voorscherm (nog een overblijfsel van de vorige eigenaar. Bij andere bedrijven zoals Alacar kosstte de reparaties â¬800.- en â¬250.-. Dus dat scheelt nogal. Paintbeer verzekerde mij ervan geen kleur verschil te zien.
Zelf was hij ook met een eigen project bezig; Een Volvo P1800. Hoe hij dit aanpakt, tot op het perfectionistische af, geeft mij ook wel het vertrouwen dat het goed komt met mijn schade. In juni kan ik bij hem terecht. Ik hou jullie op de hoogte in ieder geval.
Niets is zeker, zelfs dat niet
Topics: 21
Dat is niet duur. Jammer dat hij zo ver weg is, ik wil 1 spatbord ook laten spuiten omdat daar de lak helemaal los gaat.
V90 1998<br /><br />740GL gerestaureerd 1985<br /><br />Fiat Panda 2012
Topics: 38
nette prijs!
hopelijk ook een net resultaat.
hou ons op de hoogte.
264GLE 1981/ C70 Cabrio/ Volkswagen Caravelle 1986