Topics: 19
Afgelopen nacht heeft een onverlaat mijn trots, de Volvo, van voor tot achter bekrast met een sleutel. Ik snap nog steeds het nut ervan niet en ben er ook behoorlijk zuur van :'(
Ik heb aangifte gedaan, maar voor mijzelf word het hoogstwaarschijnlijk een dure grap aangezien ik alleen WA-verzekerd ben.
Wat zal dit +/- gaan kosten om dit te laten reparen?
Niets is zeker, zelfs dat niet
Topics: 22
ongeloofelijk dat sommige mensen het lef hebben om zomaar andermans bezittingen te beschadigen. Ik zou het nooit doen uit respect voor andermans eigendommen, maar ook vanwege de mogelijke problemen die je krijgt als de eigenaar erachter komt (in elkaar gestompt worden enzo). jammer dat het zo gaat.
Hoeveel het gaat kosten? moeilijke inschatting voor een lak-leek zoals ik :-\....
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni
Topics: 42
%^$#^@@%(#%^)!@# Dat meen je niet!!!! Stelletje KL*******EN. Ik kan me daar zo druk over maken!!!! Ons ook al eens overkomen, was gelukkig bij de leaseauto maar toch kook je van binnen!
Misschien dat je iets kan doen via het waarborg fonds?
Sterkte ermee igg
Topics: 35
K*t zeg. :'( :'( Mijn Volvo lijkt precies op de jouwe dus het voelt alsof het de mijne is :-\
Wat betreft het waarborgfonds;
Wat is vandalisme en wordt vandalisme-schade door het Waarborgfonds vergoed?
Schade door vandalisme wordt niet door ons vergoed. Onder vandalisme verstaan wij: het leksteken van banden, aftrappen van spiegels, over de auto heenlopen. Eigenlijk alles wat met opzet door een persoon veroorzaakt is.
Topics: 47
Da's stevig balen! >
Denk dat we het daar allemaal mee eens zijn. Meer auto's in de straat die slachtoffer zijn geworden?
Volvo 245 DL, 1976, B21A, AW71, LPG | Volvo 340 GL Special, 1990, 5d, 1.4, CVT | Volvo 340 GL Special, 1990, 1.4, 3d, CVT | Volvo XC70 2.5T automaat, 2005
Topics: 21
Zonde Pierre, dit wordt een dure grap om het helemaal te herstellen. Ik voel erg met je mee.
V90 1998<br /><br />740GL gerestaureerd 1985<br /><br />Fiat Panda 2012
BartJu schreef:Da's stevig balen! >
Denk dat we het daar allemaal mee eens zijn. Meer auto's in de straat die slachtoffer zijn geworden?
Ik hoorde net van m'n maat, die vannacht tussen 12 en 2 hier ook geparkeerd stond, ook een kras heeft opgelopen...De rest van de straat is wonderwel ongeschonden.
Ik hoefde eigenlijk alleen m'n achterveren te vernieuwen, waarna ik met enige trots naar een Volvomeeting was gaan rijden. Maar goed...
Topics: 17
Balen balen en nog veel meer balen Pierre
Ik leef met je mee. Als je er ooit achterkomt wie de dader: dan je Volvo polijsten met z'n haar. Moat het wel op z'n kop zitten
Topics: 54
???
pierre
dat is inderdaad enorm vervelend. Mijn inschatting is dat deze schade als snel tussen de 1500.- en 1750 zal uitkomen omdat de hele zijkant opnieuw gespoten moet worden. Ik heb gelijke problemen gehad met v.n polars uit italie. Wat je zo kunnen proberen is met commandant de krassen weg te poetsen en opnieuw te vullen met lak. Dit is een secuur klusje maar met een beetje geduld kom je erg ver.
succes