Topics: 38
Kijk hier maar ff
http://www.rowijk.nl/Volvo_240.pdf
Als je in de inhoudsopgave voorruitwisers en sproeiers opzoekt vind je precies hoe het werkt en waar alles zit
264GLE 1981/ C70 Cabrio/ Volkswagen Caravelle 1986
Topics: 107
Ik zou eerst een andere ruitewissermotor monteren en mochten de ruitewissers dan nog zwaar gaan het stangenmechanisme achter het dashboard controleren op roest en opnieuw invetten.
Topics: 17
kan je link helaas niet openen peter jammer, ga inderdaad denk ik ff andere motor proberen maar ik dacht echt dat ik geen stroom had zal nog eens wat proberen in iedergeval dank voor jullie reactie
Vitara
Topics: 21
Holowkregel schreef:kan je link helaas niet openen peter jammer, ga inderdaad denk ik ff andere motor proberen maar ik dacht echt dat ik geen stroom had zal nog eens wat proberen in iedergeval dank voor jullie reactie
Heb je Adobe Reader. De link opend zich in een PDF bestand!!
V90 1998<br /><br />740GL gerestaureerd 1985<br /><br />Fiat Panda 2012
Mocht je het niet voor elkaar krijgen om de link te openen, kan ik wel ff een stuje van het bedradingshandboek inscannen en de plaatjes hier plaatsen.
Overigens had ik dus vandaag precies hetzelfde probleem :-\
Ook bij mij liepen de wissers al een poosje niet meer echt lekker
Ineens pof en niets meer, zekeringen gewoon heel.
Ik had nog een sloopwissermotor liggen, deze erop gezet en het werkt weer ;D
De oude motor opengemaakt en deze is gewoon helemaal op en versleten.
Ik ga dus wel een nieuwe motor monteren, maar voorlopig opgelost.
Topics: 107
Ik heb overigens nog een nieuwe liggen
wil je ervan af?
Topics: 17
sorry voor de trage reactie heren.
dat openen van die link ligt aan dat programma en mijn computer, zitten meer storingen in dan in mijn auto.
heb inderdaad ook even een andere ruitenwissermotor gehaald en ook bij mij feilloos en zonder enig kraakje werkt de boel weer. dus ja het was weer te ver gezocht jullie hadden gelijk eerst even andere motor proberen.
maar om even terug te komen op een eerder verhaal weet even niet meer waar. ging over onderdelen op marktplaats. nou had ik dus een ruitenwissermotor nodig en op marktplaats adverteert altijd regelmatig een boudewijn uit brummen met allerlei 240 onderdelen. even gebeld en direct langsgegaan. leuke man leuke hobbyschuur en leuk spul dus voor degene uit de buurt de jongens uit zutphen bijvoorbeeld. als je iets nodig hebt misschien handig.
Vitara