Harry schreef:Prachtige auto, hij lijkt als nieuw!
Toen ik de eerste foto zag, dacht meteen aan een Turbo. Ook deze wagen zal snel zijn.
Heb je de topsnelheid al uitgeprobeerd?
Wat loopt de auto, 1 op 10?
Welkom op dit forum, je leert veel is mijn ervaring.
Hij lijkt absoluut als nieuw, ik denk dat ie veel binnen heeft gestaan, en ook lange tijd stil heeft gestaan. Op de kofferbak zitten namelijk aardig wat lichte krassen, lijkt alsof ie in een schuur/garage heeft gestaan en er veel kratjes op hebben gestaan bijvoorbeeld.
Hij is wel aardig snel, heb er al best wat lol mee gehad op rotondes bij nat wegdek
Top snelheid nog niet echt geprobeerd, 140 is wel max wat ik met deze auto gereden heb. Ben er best wel voorzichtig mee, toch mijn eerste eigen auto
Hij loopt inderdaad ongeveer 1 op 10.
Hans Nicolai schreef:Ziet er goed uit Niels, welkom vanuit Zutphen. Wat is trouwens de reden geweest van een sedan? Gezien je verhaal moet je nog wel eens veel verstouwen dus een station......
Reden van sedan.. Tja, onder andere omdat ik het gewoon een enorm mooie uitstraling hebben. En ook juist een sedan, omdat ik er dan niet veel in kan verstouwen. Heb wel gezien wat het toen der tijd met die 940 heeft gedaan, dat wil ik met mijn eigen auto niet. En omdat ik niet een station heb, is er dus ook gewoon simpel weg niet de mogelijkheid. Wordt er dus ook geen misbruik van gemaakt
Vind deze kleurcombinatie ook absoluut het mooist, de blauwe versies zijn vaak wat doffer ook.
Als iemand me ziet rijden, gewoon zwaaien!