Topics: 11
Goed, het schijnt dat we nog 20,000 met deze kop kunnen, en dat staat ong. voor 1,5 a 2 jaar.... dus ik denk dat het gewoon een koppakkingetje wordt... :oops:
volvoloos<br /><br />One who forms and expresses judgments of the merits, faults, value, or truth of a matter.
Topics: 23
Zonde van t werk. Zelf weten. De riem erop leggen is inderdaad tricky.
Ik ga er volgende week mee bezig, word waarschijnlijk andere kop 8)
Ik post wel wat foto's als ik klaar ben (als daar behoefte aan is)...
volvoloos<br /><br />One who forms and expresses judgments of the merits, faults, value, or truth of a matter.
Topics: 38
We hebben hier toch altijd behoefte aan foto's?
En des te meer als het onderwerp zoiets interressants is als een kop vervangen.
Dus,:......... Hup aan de slag. Sleutelen en fotograferen 8)
264GLE 1981/ C70 Cabrio/ Volkswagen Caravelle 1986
...slecht nieuws...
de auto wou vanochtend niet starten omdat er teveel water in 1 van de cilinders was gelopen, en dus kon m'n mama niet naar 't werk...
dus nu gaan ze een andere auto kopen!
DOEG VOLVO
:twisted:
Topics: 21
Zelf kopen :roll:
Ik hoop dat ze wel weer een volvo koopt.
V90 1998<br /><br />740GL gerestaureerd 1985<br /><br />Fiat Panda 2012
Topics: 23
Ehhhh.. .Ja.... Kan je dat die Volf kwalijk nemen ? Ieder andere auto had hetzelfde probleem gehad....
Haal haar over de auto nog 2 weken te houden en haal dan de kop er af ? Voor ongeveer 50 euro kan je em laten vlakken en een koppakkingset kost je om en nabij de 100 euro. Doe er een distributieriem bij als je toch bezig bent van 25 euro en je hebt weer een puike auto. Dan verkoop je de Volf voor goed geld ipv naar de sloop en heb je er weer een zakcentje bij... Of je mama gaat er weer in rijden en dan ben jij de held.
Hij is er nog even, en ik krijg de kans hem nog te maken 8)
Is de kop laten vlakken echt verplicht?! Stel je voor alle problemen zijn weg met een nieuwe koppakking, dan blijft die kop er toch maar 1,5 tot 2 jaar op zitten en kan ie gereviseerd of vervangen worden...