16 October 2006, 13:21
Hoi, even om het kort te houden...
Symptomen:
* bij 'sochtends starten verzopen klinken, erg schokken, moeilijk op toerenk omen.
* bij warm (temp meter op de helft) vloeiend gaan lopen, bij stilstaan mooie witte rook uit de uitlaat
* bij warm lichte druk op koellingssysteem
* bij 100+ beginnen te ploffen, en temperatuurmeter gaat door het dak, even afremmen naar 90 kmph en de tempmeter zakt weer tot de helft, erg hoge druk op koeilingssysteem
Ben net bij een volvomannetje bij geesbrug geweest, die heeft de kopbouten wat aangedraait en ff gekeken naar luchtbellen in het resevoirtje, maar kon zo niets vinden.
Hij zij wel dat er een nieuwe gasregelaar (boven op verdamper) op moest, omdat deze bij het op het contact zetten, niet lichtelijk open ging (oid).
Voor de rest rijd de auto bagger
zoals normaal.
Oja, de volvo dealer zei dat er (voor de 2e keer
) een nieuwe kop ( 1300 euro) op moest omdat ie "uitgesteld"was, of iets dergelijks.
Symptomen:
* bij 'sochtends starten verzopen klinken, erg schokken, moeilijk op toerenk omen.
* bij warm (temp meter op de helft) vloeiend gaan lopen, bij stilstaan mooie witte rook uit de uitlaat
* bij warm lichte druk op koellingssysteem
* bij 100+ beginnen te ploffen, en temperatuurmeter gaat door het dak, even afremmen naar 90 kmph en de tempmeter zakt weer tot de helft, erg hoge druk op koeilingssysteem
Ben net bij een volvomannetje bij geesbrug geweest, die heeft de kopbouten wat aangedraait en ff gekeken naar luchtbellen in het resevoirtje, maar kon zo niets vinden.
Hij zij wel dat er een nieuwe gasregelaar (boven op verdamper) op moest, omdat deze bij het op het contact zetten, niet lichtelijk open ging (oid).
Voor de rest rijd de auto bagger

Oja, de volvo dealer zei dat er (voor de 2e keer

volvoloos<br /><br />One who forms and expresses judgments of the merits, faults, value, or truth of a matter.