Topics: 2
Bert N schreef:Wie heeft er ervaring met een 240 automaat. ???
Ikke, heel fijn zo'n automaat. Zou zomaar niet anders willen, maar ja ze zijn er niet zo heel veel in onze lieve 240's.
Ik heb een AW71 (met overdrive dus) en moet zeggen dat ie erg rustig en soepel schakeld. Alleen als je wat sportiever wilt rijden dan is ie erg traag, maar een automaat moet je in een 240 niet hard rijden.
Verder kan ik niet anders zeggen dat het in ons drukke landje op de snelweg in de file heerlijk is. En als je bij de MacD een milkshake hebt gehaald hoef je de beker ook niet los te laten, ideaal

Bij 3000 toeren rijdt ie netjes 120 en dat is in mijn ogen niet gek... qua geluid en verbruik.
Volvo 240 Polar uit '93
Broem, broem, toet, toet!
@Ticcie, neem een M46 met schakelweg verkorting, kijken wat die automaat daarvan denkt ;D
Topics: 44
Nederzweed schreef:@Ticcie, neem een M46 met schakelweg verkorting, kijken wat die automaat daarvan denkt ;D
kun je een pook van een m46 zo aanpassen dat je shortschift krijgt zonder dat hij ergens aanloopt ??? ???
Volvo S70R B5234T4 M59
Topics: 135
zagen? ;D
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
he? ik volg m niet meer? Wat moet ik doen?
Topics: 17
;D ;D Wat mij betreft mag dit topic gesloten worden ;D ;D
Ik heb er ÃÃn gekocht!
Topics: 21
Vertel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
foto's ???
V90 1998<br /><br />740GL gerestaureerd 1985<br /><br />Fiat Panda 2012
;D Hij is in dit topic besproken Bert ;D
Ik heb de afgelopen weken veel wagens de revue laten passeren. Maar na lang wikken, wegen en en advies inwinnen ben ik toch voor dit exemplaar gezwicht.
Citaat:advies inwinnen
Met dank aan jullie en in het bijzonder aan volvorider.