Volvo 142 B23 schreef:Past netjes zo hoor, mooi project heb je.
Bedankt!
Had nog iets moois gekocht voor de Volvo
[ATTACH=CONFIG]3625[/ATTACH]
Dikke mocal oliekoeler.
Verder nog het turbo uitlaat flens probleem opgelost. Een jongen die ik ken heeft toevallig een s70 t5 waarvan ie een tijdje geleden de downpipe heeft vervangen, dus als het goed is kan ik de flens van zijn oude downpipe overnemen.
Hier maar weer eens posten. De auto is helaas nog maar weinig opgeschoten. Wel was ik vanmiddag bezig met de bilstein b6 in de voorophanging schroeven en hierbij liep ik tegen een probleem aan. Ik krijg de ring die je in de veerpoot zelf draait er niet helemaal in. Blijft nog zo'n 3 a 4 mm schroefdraad over. Iemand anders hier problemen mee gehad?
Ik lees hier dat een moer na 4 draadgangen al 80% van de maximale trekkracht op een bout kan uitoefenen, en na 5 gangen 90%. De meeste moeren zijn ook niet hoger dan dat. http://gizmology.net/nutsbolts.htm
Afgelopen weekenden weer wat aan de Volvo gedaan. Inlaatkant buizen zitten op zn plek, helaas moet nu wel de accu verplaatst worden. Deze gaat naar de achterbak. Oliekoeler zit nu ook op zn plek. Nu alleen het probleem dat de slangen die ik daarbij heb te kort zijn.
Wel nog iets heel moois gekocht voor in de toekomst.:cheer2:
[ATTACH=CONFIG]4262[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]4261[/ATTACH]
Adapters heb ik dr ook al bij.
Als ik weer wat verder ben zal ik weer wat fotos maken.