Topics: 3
Ene Bas had op de oldtimerliefhebber pagina op facebook een mooie opmerking: "Als de buitenlanders de rechtszaak tegen verlaging kinderbijslag winnen !!! Moeten wij toch ook kunnen winnen ?????"
Ik ben het daar dus mee eens en hoop dat er genoeg donateurs zullen zijn zodat een rechtszaak begonnen kan worden. Er is altijd een kans op succes.
Topics: 20
Kees Roskam schreef:Ik ben het daar dus mee eens en hoop dat er genoeg donateurs zullen zijn zodat een rechtszaak begonnen kan worden. Er is altijd een kans op succes.
I am with you, en doneer dus ook.
Volvo 240 sedan - 1984 *** Rover 2300 - 1981 *** Rover 3500 - 1981 *** SMV 8 (1958), 10 (1963) en 440 (1977) caravans
Topics: 60
Kees Roskam schreef:Ene Bas had op de oldtimerliefhebber pagina op facebook een mooie opmerking: "Als de buitenlanders de rechtszaak tegen verlaging kinderbijslag winnen !!! Moeten wij toch ook kunnen winnen ?????"
Ik ben het daar dus mee eens en hoop dat er genoeg donateurs zullen zijn zodat een rechtszaak begonnen kan worden. Er is altijd een kans op succes.
Sommigen van die lui op die pagina weten alles ook zo kansloos te verwoorden.
Topics: 39
Yellow240 schreef:Sommigen van die lui op die pagina weten alles ook zo kansloos te verwoorden. ![[Afbeelding: emo.gif]](http://www.forumsmileys.nl/smileys/fok/emo.gif)
Hahaha!
Ik begreep dat het bedrag dat ze nodig denken te hebben voor de rechtszaak anderhalve ton is. Winst of verlies, die advocaat en ongetwijfeld die Van Embden ook, worden er niet minder van.
Topics: 7
Anderhalve ton? 2,5 ton hebben ze nodig toch? De Outlander PHIV van Autobelangen moet natuurlijk ook terugverdiend worden.
Topics: 38
12 January 2014, 13:40
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 12 January 2014, 13:42 door Arjan..)
Heb je dat bedrag van de stichting gekregen of uit de (gegokte en ook nog niet kloppende (30.000 x 50 is geen 150.000)) berekeningen van BartWillem?
BartWillem schreef:Naar eigen zeggen heeft de stichting de donaties van 50 Euro nu nodig om het eerste jaar door te komen. Met 30.000 leden x 50 Euro zou dat 150k zijn.
Dat was een voorbeeldberekening wat je nu quote (waarbij het bedrag idd niet klopt

). Op de groep Oldtimerliefhebbers en in BNR Autoshow heeft Autobelangen zelf gezegd circa 250.000 nodig te hebben omdat de advocaat nogal prijzig schijnt te zijn.
Topics: 39
Ik heb dat bedrag van een bevriende advocaat vernomen. Ik weet in ieder geval dat die advocaat van oldtimerbelangen "aan de prijs" is dus dat hij er hoe dan ook garen bij spint. En die Van Embden zal ook wel een factuurtje uitschrijven.
Topics: 107
Dat soort bedragen passen m.i. in het beeld van de "graaicultuur" en moreel verval waar de laatste tijd veel over geschreven en gediscussieerd wordt.
12 January 2014, 15:16
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 12 January 2014, 15:18 door BartWillem.)
Arn02 schreef:Ik heb dat bedrag van een bevriende advocaat vernomen. Ik weet in ieder geval dat die advocaat van oldtimerbelangen "aan de prijs" is dus dat hij er hoe dan ook garen bij spint. En die Van Embden zal ook wel een factuurtje uitschrijven.
1,5 ton voor de advocaat, 1 ton voor Van Embden wellicht?
Ik schat trouwens de kansen (als de rechtszaak doorgaat) wel een stuk hoger in dan zo'n lobby bij de Eerste Kamer. Verder volledig eens met Jos245, beetje het idee van "de een zijn dood is de ander zijn brood". Vind het sowieso vreemd dat men daar een gloednieuwe Outlander PHIV rijdt bij die stichting. De hoofdredacteur heeft hen daar ook op aangesproken en public, maar dat werd een beetje weggehoond door Van Embden "dat men maar gerust gebruik mag maken van fiscale voordelen en aangezien 90% van de Nederlanders nooit een nieuwe auto zou kunnen kopen is dit helemaal een buitenkans". Beetje vreemd natuurlijk.