Topics: 289
wellicht is de conus wat anders, ze moeten wel goed dragen ntl.. En de centrering moet goed zijn, anders centreerringen zodat ze goed op de naaf vallen.. En lm velg draagt anders dan staal, mijn lm's liepen voor ook altijd iets los..
Topics: 16
Pfff heb je
deze velgen nog?
:o
En hoe is het verder met je been? Is alles al gerepareerd?
Topics: 47
Jeetje dan hangt er gewoon een klein vermogen onder de 245 die nog opgeknapt moet worden ;D.
Ik heb ze dus nog wel ja.
Moest ze ook maar op marktplaats zetten dan voor de helft of zo 8).
Of ze dat ook op gaan brengen?
Mijn been is ondertussen wel op de juiste lengte maar er moet nog een cm of 5.5 bot tussen groeien en sterk worden.
Het beetje bot wat er al tussen zit is nog te zacht.
Ik had al gevraagt of er wat verharder bij gespoten kon worden maar ook in belgie vonden ze dat geen goed idee ???
Volvo 145 B230 M47 lpg 1970
Topics: 16
Hahaha ;D
Wel mooi dat je been al aan het opknappen is, wanneer is de verwachting dat je er nou echt van af ben?
Ik wist ook niet dat die velgen zo bijzonder waren ??? Goed dat je het weet, wie weet had je ze anders van de hand gedaan voor 100,- incl goeie banden ofzo haha
Topics: 38
Een glasvezel matje om je been... wordt hard zat hoor!
Zondergekheid: Sterkte!
Groeten, Boele
Voor 100 euro had ik ze niet weg gedaan hoor maar voor 600 gaan ze misschien wel weg.
Banden zijn best goed die er omheen liggen.
Maar Ik weet nog steeds niet of ik ze nou wel of niet mooi vind en dat zegt misschien wel genoeg hahaha.
Nog een maand of 4 a 5 en dan mag die stelage er af en zo rond de jaarwisseling zou ik weer redelijk normaal moeten kunnen lopen ;D.
Een glasvezel matje is een aardig idee maar gaat dat niet jeuken

.
Ik wacht toch maar een maand of 4 af en dan schroeven ze er een plaat naast ipv die hele stelage.
Topics: 13
Brrr...
Vriend van mij zat ooit achterop een brommer waarvan de bestuurder besloot met 60 km/u door rood te rijden. Auto van de andere kant kruiste hun pad en raakte hem vol op zijn linker onderbeen.
Hij heeft ook een paar maanden met zo'n rek aan zijn been gezeten met alle ellende van dien. Op de plaatsen waar de pennen door de huid heen gaan is hij continu bezig geweest om dat niet te laten ontsteken (de huid kan daar niet genezen, omdat het niet sluit rond de pen)
Ik hoop dat dat je bespaard blijft. Maar des te meer respect dat je het aan hebt gedurfd.
`88 245, B230K, M47
Als je al vanaf je geboorte beroerd loopt dan durf je dat prima aan hahahaaa.
En met die pinnen door de huid moet ik inderdaad uitkijken voor ontstekingen.
Maar tot nu toe gaat het best goed met 14 gaten in mijn onderbeen.
Topics: 289
ik krijg beelden.... :-X beste r mee hoor, getferdemme..
Zo vandaag weer onder de 142 gelegen (liggen lukt me nog wel ;D) en de verse M40 hangt er onder en de volvo rijd weer.
Wel even wennen hoor zo,n stille bak.
Ik kan gewoon naar de radio luisteren nu hahahaaa.