11 October 2010, 18:24
Thanks voor de suggesties!
inmiddels de bougies op 0.7 gezet, tis ietsje beter. Verder krijg ik m nog niet goed afgesteld, bougies zijn nog vrij donker, van de 4e cilinder is ie zelfs nat (olie?), terwijl de motor nog warm is van een rit van 30km.
Nog een symptoom: de choke staat zo afgesteld dat hij altijd iets open staat, als ik 'm zo zet dat de choke dicht is slaat de motor af. Stationairschroef doet helemaal niks lijkt het wel.
Klepspeling is OK, volgens Haynes. Versleten nok kan ik eens controleren. Kan ik de zuigerveer controleren zonder de kop eraf te moeten halen?
Spruitstukpakkingen zou inderdaad wel kunnen, eens proberen om te vervangen...
inmiddels de bougies op 0.7 gezet, tis ietsje beter. Verder krijg ik m nog niet goed afgesteld, bougies zijn nog vrij donker, van de 4e cilinder is ie zelfs nat (olie?), terwijl de motor nog warm is van een rit van 30km.
Nog een symptoom: de choke staat zo afgesteld dat hij altijd iets open staat, als ik 'm zo zet dat de choke dicht is slaat de motor af. Stationairschroef doet helemaal niks lijkt het wel.
Klepspeling is OK, volgens Haynes. Versleten nok kan ik eens controleren. Kan ik de zuigerveer controleren zonder de kop eraf te moeten halen?
Spruitstukpakkingen zou inderdaad wel kunnen, eens proberen om te vervangen...