10 January 2006, 13:27
Nu we besloten hebben toch bij de 240 te blijven (zie posting van vorige week) gaat onze man in Obdam aan de slag met het voornaamste probleem: de cilinderkop die (waarschijnlijk) gereviseerd moet worden. Vanochtend de auto daar gebracht. Ik ben benieuwd hoe erg het allemaal is, misschien valt het ook wel mee...
Het stuurhuis-probleem (vooral bij koude motor lijkt de bekrachtiging er bij sturen naar links veel moeite mee te hebben) komt later wel. Het is nog niet zo erg en als de auto eenmaal warm is merk je er weinig meer van. Bovendien lijkt dat me een klus die ik een keer (met hulp van een kenner?) zelf kan doen.
De bedrading tot slot blijft een bende, maar inmiddels heb ik zo'n beetje alle contacten + de aansluitingen bij de zekeringenkast nagelopen, waar nodig schoongemaakt en met contactspray behandeld. Werkt allemaal weer.
Ik ben de auto een week kwijt.
VRAAG: wat hebben jullie betaald voor een koprevisie (die wordt uitgevoerd door een garage dus)? Wat is acceptabel?
Het stuurhuis-probleem (vooral bij koude motor lijkt de bekrachtiging er bij sturen naar links veel moeite mee te hebben) komt later wel. Het is nog niet zo erg en als de auto eenmaal warm is merk je er weinig meer van. Bovendien lijkt dat me een klus die ik een keer (met hulp van een kenner?) zelf kan doen.
De bedrading tot slot blijft een bende, maar inmiddels heb ik zo'n beetje alle contacten + de aansluitingen bij de zekeringenkast nagelopen, waar nodig schoongemaakt en met contactspray behandeld. Werkt allemaal weer.
Ik ben de auto een week kwijt.
VRAAG: wat hebben jullie betaald voor een koprevisie (die wordt uitgevoerd door een garage dus)? Wat is acceptabel?