10 January 2006, 13:19
Nou leuk hoor! Ik heb dus nu een Sony autoradio/CD/MP3 ding gekocht en Ground Zero speakers erbij in de goede diameter (10 cm bas & midtone + losse hogetonenspeakertje voor op het dashboard) ter vervanging van die plofboxjes van Volvo in de voorportieren. Maar wat blijkt: als ik die nieuwe speakers wil plaatsen gaan de ramen nog maar 10 cm open; de speakers zijn weliswaar de goede diameter maar... te diep!
Gelukkig liggen er ook al draden voor speakers in de achterdeuren. Laat ik die Volvospeakers gewoon voorin zitten en dan zet ik de nieuwe speakers op een lagere plaats in de achterportieren, de hogetonen unit gewoon voor op t dashboard, dat kan toch wel? Op de radio kun je de verhouding tussen voor / achter speakers regelen. BEn benieuwd wat dat gaat worden. Eerst gaat de 240 maar even onder het mes voor een koprevisie...
Gelukkig liggen er ook al draden voor speakers in de achterdeuren. Laat ik die Volvospeakers gewoon voorin zitten en dan zet ik de nieuwe speakers op een lagere plaats in de achterportieren, de hogetonen unit gewoon voor op t dashboard, dat kan toch wel? Op de radio kun je de verhouding tussen voor / achter speakers regelen. BEn benieuwd wat dat gaat worden. Eerst gaat de 240 maar even onder het mes voor een koprevisie...