28 September 2010, 12:03
Als je zeker wilt zijn of deze auto bij het verlaten van de fabriek al de M46 bak had, moet je eigenlijk even het chassisnummer weten. Met de volgende pagina erbij is het mysterie opgelost.
http://www.volvo200.org/modellen/chassisnummer.htm
Verder ziet hij er wel waanzinnig mooi uit, zo op de foto's te zien.
http://www.volvo200.org/modellen/chassisnummer.htm
Verder ziet hij er wel waanzinnig mooi uit, zo op de foto's te zien.
Vincent244
Volvo 244L, 06-1975 B20A, M40 (4-bak), Benzine, 105.900km (Geschorst, Project!)
Volvo 244GL, 08-1980 B21A, M46 (4-bak+OD), LPG, 86.000km (Geschorst)
Volvo 855GLT USA, 08-1995, 2.5 20V, M56 (5-bak), LPG G3, 110.000mls/175.000km (Dagelijkse auto)
Volvo 244L, 06-1975 B20A, M40 (4-bak), Benzine, 105.900km (Geschorst, Project!)
Volvo 244GL, 08-1980 B21A, M46 (4-bak+OD), LPG, 86.000km (Geschorst)
Volvo 855GLT USA, 08-1995, 2.5 20V, M56 (5-bak), LPG G3, 110.000mls/175.000km (Dagelijkse auto)