23 September 2010, 22:25
Daar heb je helemaal gelijk in.In mijn geval is de intercooler ( IC ) echter zo oversized dat e.e.a. geen problemen op zal leveren.
Ik heb ergens een grafiek in het dieselforum geplaatst die aangeeft dat de lucht eigenlijk altijd de IC weer verlaat tussen de 30 en de 40 graden.(in mijn geval dan).
Maar jullie hebben alle mogelijkheden nog open liggen en dan is jouw aanpak denk ik de juiste., hoewel ik bij trucks ook wel regelmatig de airco-condensor als eerste zie en dan de IC en dan de radiateur.(ja ja lekker duidelijk zo >
)
Anders even een oproepje doen op dit forum waar iedereen met airco de condensor heeft zitten ???
Enne, een compleet airco-set is evt. welkom als het tenminste een R134a systeem is en ik de verdamper een beetje kwijt kan in mijn (airco-voorbereide) kachelunit. ;D
Ik heb ergens een grafiek in het dieselforum geplaatst die aangeeft dat de lucht eigenlijk altijd de IC weer verlaat tussen de 30 en de 40 graden.(in mijn geval dan).
Maar jullie hebben alle mogelijkheden nog open liggen en dan is jouw aanpak denk ik de juiste., hoewel ik bij trucks ook wel regelmatig de airco-condensor als eerste zie en dan de IC en dan de radiateur.(ja ja lekker duidelijk zo >
)Anders even een oproepje doen op dit forum waar iedereen met airco de condensor heeft zitten ???
Enne, een compleet airco-set is evt. welkom als het tenminste een R134a systeem is en ik de verdamper een beetje kwijt kan in mijn (airco-voorbereide) kachelunit. ;D

