19 September 2010, 22:37
Het plan was ook om de M46 schuin te hangen of zelf het huis aan te passen.
Aluminium kan ik wel lassen maar ik heb de apparatuur niet.
Maar dat is wel op te lossen door een bezoek aan een oude klant waar ik vast wel
even wat mag lassen ;D.
Maar zonder kilometerteller aandrijving ga ik er niet aan beginnen.
En honderden euro's heb ik er niet voor over of nog sterker dat kan ik ff niet missen.
Misschien eens zoeken naar een standaard 3bak automaat met teller aandrijving en vliegwiel.
Ik dacht dat er genoeg mensen waren die de automaat omgebouwd hebben naar hand dus die zijn
dan misschien goedkoper te verkrijgen?
Persoonlijk heb ik liever een schakelbak maar elke keer als ik in de file gestaan heb staat s'avonds mijn
enkel in brand en dan denk ik weer automaat.
Hoeveel toeren draait een b20 met de standaard automaat in een 142 bij 120km per uur?
Of krijg je dan al het idee dat de zuigers naar buiten komen
Aluminium kan ik wel lassen maar ik heb de apparatuur niet.
Maar dat is wel op te lossen door een bezoek aan een oude klant waar ik vast wel
even wat mag lassen ;D.
Maar zonder kilometerteller aandrijving ga ik er niet aan beginnen.
En honderden euro's heb ik er niet voor over of nog sterker dat kan ik ff niet missen.
Misschien eens zoeken naar een standaard 3bak automaat met teller aandrijving en vliegwiel.
Ik dacht dat er genoeg mensen waren die de automaat omgebouwd hebben naar hand dus die zijn
dan misschien goedkoper te verkrijgen?
Persoonlijk heb ik liever een schakelbak maar elke keer als ik in de file gestaan heb staat s'avonds mijn
enkel in brand en dan denk ik weer automaat.
Hoeveel toeren draait een b20 met de standaard automaat in een 142 bij 120km per uur?
Of krijg je dan al het idee dat de zuigers naar buiten komen

Volvo 145 B230 M47 lpg 1970