16 September 2010, 10:29
DopdeDouwer schreef:rickhahn schreef:Hij hing al een tijd in een spit, zodat ik de tectyl wat makkelijker kon afsteken. Dit is trouwens een aardig understatement, want er zat op sommige plekken een veertig jaar oude, centimeter dikke koek op. Voordeel hiervan is natuurlijk wel dat de bodem, op een heel klein plekje bij de rechter kriksteun vóór, in perfecte staat was.Lijkt me inderdaad ideaal zo'n spit of kantelbrug.
perfect alternatief voor ploetern onder de auto of het hele ding op een bergmatrassen op z'n kant leggen, en zo zwaar hoeft ie niet te zijn, 2 driehoeverbindingen en een paar lengtes om de boel aan elkaar te koppelen. Ik heb er eentje voor m'n MG overgenomen voor 5 tientjes, de buis alleen kost al meer en hij is al op maat. Voor een andere auto hoef je alleen maar de draagpunten aan te passen aan de bumpersteunen of chassis uiteinden..

![[Afbeelding: fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg]](http://i264.photobucket.com/albums/ii178/Rayspictures_2007/Volvo%20miscelanous/fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg)