Topics: 33
Ik heb er weer Ã
Ã
n:
Witte bekleding voor een export model. Ik heb me een paar jaar geleden op de Volvo Klassieker Beurs, door een Zwitser die een boek over de 140-serie aan het schrijven is, laten vertellen dat ik een bijzonder zeldzaam interieur heb. Het is helaas na ruim 40 jaar een beetje uitgeleefd en ik ben benieuwd of er nog hoezen voor de voorstoelen te krijgen zijn. Zowel voor de zitting als de rug als de hoofdsteunen.
Nieuwe hoezen laten maken is een beetje makkelijk nietwaar?
Het gaat om Klädsel: 718-613
Ik kan het nergens vinden. Jullie?
Topics: 288
niets is onmogelijk.. maar in deze denk ik herstellen makkelijker.. je zou kunnen proberen via de dealer in het "klassieker magazijn" , daar liggen wel meer zaken waarvan we denken dat ze onvindtbaar zijn.. maar export bekleding..
Topics: 82
2 November 2012, 14:44
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 2 November 2012, 14:47 door Marc1970.)
Volgens mij is VP autoparts de enige die nog klassieke Volvo interieurs maakt op originele wijze:
http://www.vp-autoparts.com/eu/main.aspx..._Inredning
Ze hebben ook allerlei lijsten met codes. 718-613 geven ze de naam Beige.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969
Dank je Marc. Ik heb ze een mail gestuurd.
Weet niet hoeveel haast je hebt, volgend jaar lanceer ik mijn website met een mooi aantal volvo onderdelen met oa complete nieuw (leer etc) interieuren.
Momenteel word mijn 242 project bekleed en show ik tzt hier nog.
Ik ben heel benieuwd. Veel haast heb ik niet. Of ik moet straks een erg interessante prijs krijgen van VP.
Topics: 288
weet je de naam van die Zwitscher..?
Dat was Lorenz Kunz.
Ik geloof dat hij ook een boek heeft geschreven over de Volvo 300 serie.
Hij werd heel enthousiast van mijn auto en heeft er een hoop foto's van gemaakt.
Jammer:
Hi Again,
We donât have the cover for front seat/back and rear seat/back.
The only thing we have Is the door panels. Is this something you are interest in ?
The price are 572sek/each
Med Vänliga Hälsningar / Best Regards
Kak. Dat wordt echt verder zoeken:
Good Morning,
It might be available in the future, but if so, it is not in the nearest future.
We bought a stock of original upholstery for the 140/240 series. When this parts are out of stock, they are not longer available.
Maybe in the future we can new produce them, but it is not relevant today. It is not even up for discussion yet.
I’m sorry.
Med Vänliga Hälsningar / Best Regards