29 August 2010, 12:23
De bedoeling van de hele setup was meer om een leuke goedkope driftauto te bouwen met apk en belastingvrij.
Dat is dus in ieder geval gelukt
.
Je kunt er mee driften spelen en ook gewoon de boodschapen mee doen want er zit net een verse
apk op en hij is dacht ik bijna belastingvrij.
Om de aandrijflijn een beetje te sparen staat de druk nu gewoon op 0.6 of 0.65 bar.
Maar geloof me dat is echt voldoende.
Wielspin in twee op een droge weg en af en toe lijkt de kont ook te kwispelen in zijn 3 op droog ;D.
En dat met 100% sper.
Maar ik denk dat de meeste lol ook in het bouwen van zo,n ding zit dus als hij echt klaar is staat hij misschien wel zo op marktplaats zodat er een volgend project betaald kan worden.
Misschien voor die tijd toch de druk even op 1 bar zetten ;D.
Dat is dus in ieder geval gelukt
.Je kunt er mee driften spelen en ook gewoon de boodschapen mee doen want er zit net een verse
apk op en hij is dacht ik bijna belastingvrij.
Om de aandrijflijn een beetje te sparen staat de druk nu gewoon op 0.6 of 0.65 bar.
Maar geloof me dat is echt voldoende.
Wielspin in twee op een droge weg en af en toe lijkt de kont ook te kwispelen in zijn 3 op droog ;D.
En dat met 100% sper.
Maar ik denk dat de meeste lol ook in het bouwen van zo,n ding zit dus als hij echt klaar is staat hij misschien wel zo op marktplaats zodat er een volgend project betaald kan worden.
Misschien voor die tijd toch de druk even op 1 bar zetten ;D.
Volvo 145 B230 M47 lpg 1970