28 August 2010, 19:31
Blok is inderdaad een B230FK en hangt in een 360 die verder helemaal gestript is en voorzien van twee lichte kuipstoeltjes.
Met de druk op 0.6 bar gaat het al als de brandweer ;D.
Nou ja ging want nu doet hij niks meer.
[img width=800 height=600]http://i841.photobucket.com/albums/zz333/JerryJohnMuller/Volvo360B230FT.jpg[/img]
En met een beetje goede wil past ook de interkoeler.
Foutcode 223 is misschien een oude foutcode geweest omdat dat toch niks met de ontsteking te maken
kan hebben?
Ps we hebben wel stroom op de bobine staan.
En de bobine verdelerkap en rotor hebben we ook al gewisseld.
De injectoren worden wel gewoon aangestuurd dus dat sluit de halgever toch uit als boosdoener?
Met de druk op 0.6 bar gaat het al als de brandweer ;D.
Nou ja ging want nu doet hij niks meer.
[img width=800 height=600]http://i841.photobucket.com/albums/zz333/JerryJohnMuller/Volvo360B230FT.jpg[/img]
En met een beetje goede wil past ook de interkoeler.
Foutcode 223 is misschien een oude foutcode geweest omdat dat toch niks met de ontsteking te maken
kan hebben?
Ps we hebben wel stroom op de bobine staan.
En de bobine verdelerkap en rotor hebben we ook al gewisseld.
De injectoren worden wel gewoon aangestuurd dus dat sluit de halgever toch uit als boosdoener?
Volvo 145 B230 M47 lpg 1970

