11 August 2010, 14:24
Ik heb vandaag een b230fx gekocht met 80 uur op de teller. De motor komt van een waterpomp v/d brandweer.
Mijn huidige motor is een b200f.
Kunnen de computers van de onsteking en inspuiting blijven zitten of zijn die van een 230 anders, ik heb ze er nl wel bij.
Ik wil ook graag op lpg blijven rijden, de huidige installatie werkt met een ams module, is deze heftzelfde voor een 200 en een 230?
Ik heb al wel gehoord dat deze opnieuw in te regelen is maar hoe precies weet ik niet.
Zijn er nog dingen die je eenvoudig aan een b230fx kunt doen voor wat meer vermogen? Ik zat zelf al te denken aan een spaghetti uitlaatspruitstuk, maar suggesties zijn welkom.
Zaterdag ga ik de motor uit de pompwagen schroeven, ik zal mijn camera meenemen, en foto's posten.
Graag hoor ik van jullie.
Mijn huidige motor is een b200f.
Kunnen de computers van de onsteking en inspuiting blijven zitten of zijn die van een 230 anders, ik heb ze er nl wel bij.
Ik wil ook graag op lpg blijven rijden, de huidige installatie werkt met een ams module, is deze heftzelfde voor een 200 en een 230?
Ik heb al wel gehoord dat deze opnieuw in te regelen is maar hoe precies weet ik niet.
Zijn er nog dingen die je eenvoudig aan een b230fx kunt doen voor wat meer vermogen? Ik zat zelf al te denken aan een spaghetti uitlaatspruitstuk, maar suggesties zijn welkom.
Zaterdag ga ik de motor uit de pompwagen schroeven, ik zal mijn camera meenemen, en foto's posten.
Graag hoor ik van jullie.
In het verleden behaalde snelheden bieden geen voldoening voor de toekomst