6 August 2010, 15:26
heb je gekeken of de wormwielen zijn ingesleten..?
Als je voor de SU's een P1800 inlaatspruitstuk neemt kun je prima een 4-2-1 uitlaat kwijt, ik al dat spul al even klaar liggen maar had wat gekl**t met de SU's waardoor alles er weer vanaf ging, ligt nu eigenlijk te liggen..
Ik moet nog steeds de SU's 1 voor 1 uitproberen op het huidige Stromberg spruitstuk om zeker te zijn of er nog iets mee kan. Dat terwijl ik eigenlijk naar injectie wil.
Ik heb een B20B met aangepaste kop en dat ging als de brandweer op destijds een 2 traps Weber. Door dat er een dikke(re) uitlaat onder hangt presteerd ie zelfs op de enkele Stromberg goed, zeg maar een S blok met een A carb, maar het werkt wel..
Als je voor de SU's een P1800 inlaatspruitstuk neemt kun je prima een 4-2-1 uitlaat kwijt, ik al dat spul al even klaar liggen maar had wat gekl**t met de SU's waardoor alles er weer vanaf ging, ligt nu eigenlijk te liggen..
Ik moet nog steeds de SU's 1 voor 1 uitproberen op het huidige Stromberg spruitstuk om zeker te zijn of er nog iets mee kan. Dat terwijl ik eigenlijk naar injectie wil.
Ik heb een B20B met aangepaste kop en dat ging als de brandweer op destijds een 2 traps Weber. Door dat er een dikke(re) uitlaat onder hangt presteerd ie zelfs op de enkele Stromberg goed, zeg maar een S blok met een A carb, maar het werkt wel..


![[Afbeelding: fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg]](http://i264.photobucket.com/albums/ii178/Rayspictures_2007/Volvo%20miscelanous/fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg)