28 July 2010, 22:42
s9606564 schreef:Wow, ziet er goed uit!
Beter dan nieuw zou ik zeggen.
Gaat het qua LPG ontluchter goed met de afstand tot je uitlaat?
http://www.vogelsautogas.nl/inbouwvoorschrift/
Mooi verzonnen en gemaakt!
Als ik het zo zie (staan niet zo duidelijk op de foto) heb je origineel brede velgen.
Kronprinz 6135
Klopt dat?
Zo ja, zuinig op zijn, die zijn zeldzaam.
Ik hoop het
Heb hem vrij ver naar achteren geplaatst. Kon helaas geen goed plaatje vinden van hoe de uitlaat precies loopt en heb mijn eigen uitlaat op het moment in de opslag liggen... Denk dat het wel goed komt. Ik kan altijd nog een stukje buis fabriceren dat met een bochtje naar achteren loopt.Ik weet niet of het originele Kronprinzen zijn, er zitten wel twee duidelijk zichtbare naden tussen het hart en de rand van de velg...
Jambon schreef:anders trek je de uitlaat toch gewoon rechtdoor.. ook misschien wel leuk om het 1e type voorschermen te monteren..!
Is de 365 van je pa..?
Het is een oudje, dus met geanodiseerde grille, dicht front en kleine knippers! Ik moet nog kijken wat ik met de uitlaat ga doen, wil sowieso wat andere dempers eronder hebben. Wellicht een Simons set oid.
De 356 was van een klant, mijn vader heeft jarenlang professioneel Porsche revisies en restauraties gedaan. Nu nog, maar dan als een soort privÃmonteur. Voordeel is wel dat we een berg gereedschap hebben liggen, bijna alle klussen kunnen dus binnenshuis gedaan worden

Volvo 142, 1969