26 July 2010, 16:45
Hoeveel graden negatief kun je (mag je) de wielvlucht of camber afstellen voor op de weg, en dat vertaald zich in ongeveer hoeveel mm's vulplaatjes bij de oudere (niet veerpoot) wielophanging? Ik dacht zelf aan 10mm.. Geen idee wat al een gunstig effect oplevert, wat is bv bij de veerpootauto's het verschil tussen standaard en bv de "taxi" fusees?
De auto is verlaagd wat naar mijn idee resulteerd in nog meer positief camber gezien de "beweging" van de draagarmen..
Oh en de banden moeten nog wel een beetje "normaal" blijven afslijten.
De auto is verlaagd wat naar mijn idee resulteerd in nog meer positief camber gezien de "beweging" van de draagarmen..
Oh en de banden moeten nog wel een beetje "normaal" blijven afslijten.


![[Afbeelding: fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg]](http://i264.photobucket.com/albums/ii178/Rayspictures_2007/Volvo%20miscelanous/fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg)