23 July 2010, 18:26
in het andere topic met de fotos van de timing heb je al laten zien dat het verband tussen de nokkeas en de krukas ver te zoeken is. Zou dus de distririem maar eens losgooien. Onder op tijd, daarna de andere goed instellen. Misschien dat het lukt met gemonteerde krukaspuley maar da weet ik niet.
Je moet je overigens afvragen of de riem niet een keer gewoon versprongen is. Staat de spanner goed op spanning? Is deze na 500 km een keer losgemaakt zodat de riem weer opgespannen werd?
Groet,
Je moet je overigens afvragen of de riem niet een keer gewoon versprongen is. Staat de spanner goed op spanning? Is deze na 500 km een keer losgemaakt zodat de riem weer opgespannen werd?
Groet,
245 GLE automaat 1979, B230E/AW03-71
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A
244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L
944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht)
P1800ES 1972 Blauw
Volvo toch ..
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A
244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L
944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht)
P1800ES 1972 Blauw
Volvo toch ..