21 July 2010, 20:11
Is niet te moeilijk: Eerst het rubber rondom loswerken, zodat het nergens meer kleeft aan de ruit of de sponning.
Op je rug in de auto gaan liggen, voeten tegen de ruit (je verdeelt de kracht dan beter dan als je dat met je handen doet) en voorzichtig gaan drukken (vanuit een hoek). Als je dit te hard doet dan buigt hij te veel en kun je op zoek naar een andere.
Hulp is aan te raden, je wilt niet dat de ruit de hele werkplaats door vliegt. Dus die houdt hem tegen aan de buitenzijde.
Op je rug in de auto gaan liggen, voeten tegen de ruit (je verdeelt de kracht dan beter dan als je dat met je handen doet) en voorzichtig gaan drukken (vanuit een hoek). Als je dit te hard doet dan buigt hij te veel en kun je op zoek naar een andere.
Hulp is aan te raden, je wilt niet dat de ruit de hele werkplaats door vliegt. Dus die houdt hem tegen aan de buitenzijde.
`88 245, B230K, M47