27 June 2010, 09:17
Kleine update:
Heb bij Vomd de M90 bak die achter het blok zat en waar ik dus ook mee gereden heb er ook maar bij genomen.
Vomd heeft me zeer goed geholpen met demontage van blok en bak, had dit zelf dus nog nooit bij een auto gedaan.
Heb nu dus het blok op de bok en bak in de werkplaats naast de 945 staan en liggen.
Nu nog wat leidingwerk/bedrading/koppelingspendaal enz enz demonteren en ik heb mijn onderdelen bijna compleet.
Heb wel wat meer werk door de ombouw van automaat naar handbak maar denk dat ik voor de toekomst beter af ben.
Ga de wagen dus nooit meer verkopen dus alle investeringen zijn goed besteed ;D
Bij automaat bakken heb je dus volgens mij nooit de zekerheid dat de koppelomvormer 100% goed werkt en als je pech hebt een dure reparatie hebt, je kan hem dus zelf pas testen als je er mee kan rijden.
Deze M90 werkt in ieder geval zeer goed en ziet er netjes uit.
Heb bij Vomd de M90 bak die achter het blok zat en waar ik dus ook mee gereden heb er ook maar bij genomen.
Vomd heeft me zeer goed geholpen met demontage van blok en bak, had dit zelf dus nog nooit bij een auto gedaan.
Heb nu dus het blok op de bok en bak in de werkplaats naast de 945 staan en liggen.
Nu nog wat leidingwerk/bedrading/koppelingspendaal enz enz demonteren en ik heb mijn onderdelen bijna compleet.
Heb wel wat meer werk door de ombouw van automaat naar handbak maar denk dat ik voor de toekomst beter af ben.
Ga de wagen dus nooit meer verkopen dus alle investeringen zijn goed besteed ;D
Bij automaat bakken heb je dus volgens mij nooit de zekerheid dat de koppelomvormer 100% goed werkt en als je pech hebt een dure reparatie hebt, je kan hem dus zelf pas testen als je er mee kan rijden.
Deze M90 werkt in ieder geval zeer goed en ziet er netjes uit.
240 GL was b230k en nu b230fb bj 1986 wit van mijn vrouw, 264 GLE 2.7 PRV bj 1979 zilver rijdend project, Volvo 940 estate b230fk blauw groen 1998 , Kawasaki Z 1000 MK2 1979 zwart, Suzuki DR 500s 1984 geel, Mercedes Sprinter 211 CDI mijn werkpaard