13 June 2010, 12:15
CO-percentage wordt gedrukt door de EGR en de PulsAir (hoewel dat bij jou met 0,9% blijkbaar nog niet effectief gebeurt. Ter vergelijk: de mijne (B230K) komt tot 0,22%)
Je kunt je CO dus niet als referentie gebruiken over hoe de motor / carb moet worden afgesteld. Afstellen op de goede manier alleen mogelijk met meetapparatuur, afstellen op de houtje/touwtjemanier is vaker besproken (alleen niet voor de Cisac, die vind ik niet terug)
Heb je alle andere opties bekeken? (Bougies, olie en -filter, ontsteking, luchtfilter, enz)
Ja, het blok wordt (dacht ik) electronisch begrensd door de ontsteking.
Je kunt je CO dus niet als referentie gebruiken over hoe de motor / carb moet worden afgesteld. Afstellen op de goede manier alleen mogelijk met meetapparatuur, afstellen op de houtje/touwtjemanier is vaker besproken (alleen niet voor de Cisac, die vind ik niet terug)
Heb je alle andere opties bekeken? (Bougies, olie en -filter, ontsteking, luchtfilter, enz)
Ja, het blok wordt (dacht ik) electronisch begrensd door de ontsteking.
`88 245, B230K, M47