4 June 2010, 23:51
Hallo
Moet je ook nog iets doen met de stelsschroef op het spruitstuk?
Dus als ik het goed begrijp: met de de stationaire schroef op de verdamper kun je de lucht/gas verhouding afstellen.
Daarna met de pendel (balans)schroef de toerental stabiel draaien.
Moet je daarna de stationaire toerental afstellen met stelschroef op de spruitstuk?
Is het ook mogelijk om zonder CO meter af te stellen?
Ook heb ergens gelezen dat je de stationaire schroef op de verdamper moet indraaien tot de motor afslaat daarna uitdraaien tot de motor afslaat en dan moet je de stelschroef in het midden zetten. Of dit waar is ?
Dat 0,5 % bij 3000 RPM is puur om te controleeren?
Moet je ook nog iets doen met de stelsschroef op het spruitstuk?
Dus als ik het goed begrijp: met de de stationaire schroef op de verdamper kun je de lucht/gas verhouding afstellen.
Daarna met de pendel (balans)schroef de toerental stabiel draaien.
Moet je daarna de stationaire toerental afstellen met stelschroef op de spruitstuk?
Is het ook mogelijk om zonder CO meter af te stellen?
Ook heb ergens gelezen dat je de stationaire schroef op de verdamper moet indraaien tot de motor afslaat daarna uitdraaien tot de motor afslaat en dan moet je de stelschroef in het midden zetten. Of dit waar is ?
Dat 0,5 % bij 3000 RPM is puur om te controleeren?