21 May 2010, 15:51
Zoals Marc schrijft, dat gat hoort daar.
Het metalen kapje aan de ene kant is er alleen om het vliegviel af te dekken.
Zie hieronder een foto van de vermoedelijke boosdoener (dit is mijn B20 waar ik de betreffende keerring heb vervangen)
![[Afbeelding: nieuw_keerring_huis_erin.jpg]](http://www.oudevolvo.nl/content/afbeeldingen/nieuw_keerring_huis_erin.jpg)
Als ik het goed zie heb jij een schuin staand blok, maar daar zal het principe wel hetzelfde zijn.
Veel werk, niet heel moeilijk.
De versnellingsbak moet eronder uit, het koppelingshuis eraf, koppeling eraf, vliegwiel eraf en dan ben je er.
Op je rug onder de auto kan prima, maar werkt lastig.
Een burg zou dan wel heel fijn zijn.
Het metalen kapje aan de ene kant is er alleen om het vliegviel af te dekken.
Zie hieronder een foto van de vermoedelijke boosdoener (dit is mijn B20 waar ik de betreffende keerring heb vervangen)
![[Afbeelding: nieuw_keerring_huis_erin.jpg]](http://www.oudevolvo.nl/content/afbeeldingen/nieuw_keerring_huis_erin.jpg)
Als ik het goed zie heb jij een schuin staand blok, maar daar zal het principe wel hetzelfde zijn.
Veel werk, niet heel moeilijk.
De versnellingsbak moet eronder uit, het koppelingshuis eraf, koppeling eraf, vliegwiel eraf en dan ben je er.
Op je rug onder de auto kan prima, maar werkt lastig.
Een burg zou dan wel heel fijn zijn.
Bekijk ook mijn website en blog www.oudevolvo.nl

