19 May 2010, 22:16
Allereerst wil ik iedereen ontzettend bedanken die zijn diensten heeft aangeboden, of heeft meegedacht over een al dan niet legale manier om de Blauwe Belg in Friesland te krijgen.
Ongelooflijk wat een reacties ik heb gehad van mede-forummers die geheel belangeloos mij wilden helpen. :o
Van alle mogelijke opties (en dat zijn er nog al wat) heb ik gekozen voor de Marc-manier (stukje semi-legaal chauffeuren ;D ).
(Ik wilde toch het liefste zelf terugrijden, en dat ook op korte termijn doen)
Ik rij meteen door naar het RDW-keuringsstation in Rijen (ook vlak over de grens) en als alles goed is, rij ik daarna zingend naar huis!
WA-verzekering bij GIO voor 6,30/mnd afgesloten.
Wordt vervolgd!
Ongelooflijk wat een reacties ik heb gehad van mede-forummers die geheel belangeloos mij wilden helpen. :o
Van alle mogelijke opties (en dat zijn er nog al wat) heb ik gekozen voor de Marc-manier (stukje semi-legaal chauffeuren ;D ).
(Ik wilde toch het liefste zelf terugrijden, en dat ook op korte termijn doen)
Ik rij meteen door naar het RDW-keuringsstation in Rijen (ook vlak over de grens) en als alles goed is, rij ik daarna zingend naar huis!
WA-verzekering bij GIO voor 6,30/mnd afgesloten.
Wordt vervolgd!
![[Afbeelding: 84fb94b1c967617fde68e97ccaaf79fc.gif]](https://images.cdn.circlesix.co/image/uploads/posts/2016/06/84fb94b1c967617fde68e97ccaaf79fc.gif)