19 May 2010, 16:41
Marc1970 schreef:Toe maar! Mooie vondst, zeker als de prijs ook zeg maar 'Belgisch' is. Met de originele crappy krik en gereedsschapsetje nog in de kofferbak.
Ik zou daar ook wel een stukje semi-legaal chauffeuren voor over hebben. Ik zou een RDW kenteken aanvragen, het is alleen bedoeld om van huis naar de keuring te rijden maar dat valt wel uit te leggen. De WA kan je afsluiten op dit kenteken.
Je koopt de auto aan de grens, zet het kenteken erop (gratis, je mag zelf maken ook nog), rijdt naar de RDW in Roosendaal (waar je een afspraak regelt, of en hoe hij gekeurd wordt is eigenlijk niet eens belangrijk) en rijdt de rest tralalalala zingend naar huis.
Wanneer uitvoerbaar strak plan! Je zou op die zelfde platen naar huis toe kunnen rijden. Je bent immers verzekerd. En je bent onderweg naar de RDW (in Heerenveen,... ;D). Want staat er ook bij dat het binnen een bepaalde straal dient te gebeuren?
En anders staat mijn aanbod nog steeds,...
![[Afbeelding: 50230371_6_BZi3-1.jpg]](http://i118.photobucket.com/albums/o108/janleendert/50230371_6_BZi3-1.jpg)