11 March 2010, 01:36
Nou heb ik geen scanner en om de hele PDF hier te posten.....
Maar even proberen uit te leggen:
Volgens het Greenbook zijn er idd versies met 5 draden / aansluitingen. Sowieso 1x +12V, en een aansluiting van instrumentverlichting welke niet gedimd wordt. (Bij de automaat bv de gearselector.) de resterende gaan naar verlichting welke wel gedimd wordt. Er hangt nergens massa aan de dimmer, dus een sluiting zou niet mogen voorkomen. Tenzij een (losse) fitting ergens tegen de massa hangt. Dat zou kunnen betekenen dat je dimmer niet gaar hoeft te zijn, maar misschien kuren vertoont door de sluiting.
Hoe dan ook, dimmer overbruggen zou probleemloos moeten kunnen.
Maar even proberen uit te leggen:
Volgens het Greenbook zijn er idd versies met 5 draden / aansluitingen. Sowieso 1x +12V, en een aansluiting van instrumentverlichting welke niet gedimd wordt. (Bij de automaat bv de gearselector.) de resterende gaan naar verlichting welke wel gedimd wordt. Er hangt nergens massa aan de dimmer, dus een sluiting zou niet mogen voorkomen. Tenzij een (losse) fitting ergens tegen de massa hangt. Dat zou kunnen betekenen dat je dimmer niet gaar hoeft te zijn, maar misschien kuren vertoont door de sluiting.
Hoe dan ook, dimmer overbruggen zou probleemloos moeten kunnen.
`88 245, B230K, M47

