17 February 2010, 21:09
Amerika had ze ook, soms gescheiden van de bak, dan zat ie tegen de achteras gemonteerd en werd mechanisch aangestuurd. Die losse exemplaren zijn er nog steeds zodat je ze kunt montren zoals je wilt, maar dat fenomeen leeft hier niet zo.
OD op 3 en 4 vindt ik lastig, moet er steeds aan denken uit te schakelen voordat je daadwerkelijk naar een andere versnelling gaat, je wordt direct geconfronteerd met het schakelen van de OD als je weer in 3 of 4 komt, meteen OD weer uitschakelen etc, in die set-up vindt ik het rommelig werken.
Ik heb de drukknop versie, uitschakelen door de 4 in neutral te zetten en meteen weer 4 of afremmen en "5" - 3 schakelen.
M41 doet 0,797:1
OD op 3 en 4 vindt ik lastig, moet er steeds aan denken uit te schakelen voordat je daadwerkelijk naar een andere versnelling gaat, je wordt direct geconfronteerd met het schakelen van de OD als je weer in 3 of 4 komt, meteen OD weer uitschakelen etc, in die set-up vindt ik het rommelig werken.
Ik heb de drukknop versie, uitschakelen door de 4 in neutral te zetten en meteen weer 4 of afremmen en "5" - 3 schakelen.
M41 doet 0,797:1


![[Afbeelding: fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg]](http://i264.photobucket.com/albums/ii178/Rayspictures_2007/Volvo%20miscelanous/fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg)