15 February 2010, 21:47
Oh, als-ie op lpg en benzine flut loopt zal de brandstofkant wel niet het probleem zijn. Ja, valse lucht zou voor allebei lastig zijn, en gedoe met gaskleppen ook (2e trap moet bij 2/3 opengaan). En de choke moet helemaal dicht staan voordat de tweede trap gaat werken (choke ontkoppelt de tweede trap).
En de gaskabel moet strak staan bij deze carb, vreemd genoeg.
Luchtfilter en andere zaken in de luchtinlaat (muizenesten, losse kleppen) ook lastig voor allebei trouwens.
Een Stromberg haal je bij de bangers, of een andere Volvo sloper. http://link.marktplaats.nl/315225332
STP, Wynn's, Bardahl, al die lui maken carburateur en injector cleaner voor in de tank, geen idee of het werkt want ik haal carburateurs meestal uit elkaar om ze schoon te maken.
En de gaskabel moet strak staan bij deze carb, vreemd genoeg.
Luchtfilter en andere zaken in de luchtinlaat (muizenesten, losse kleppen) ook lastig voor allebei trouwens.
Een Stromberg haal je bij de bangers, of een andere Volvo sloper. http://link.marktplaats.nl/315225332
STP, Wynn's, Bardahl, al die lui maken carburateur en injector cleaner voor in de tank, geen idee of het werkt want ik haal carburateurs meestal uit elkaar om ze schoon te maken.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969