13 February 2010, 09:27
Co kan je alleen verstellen met stilstaande motor.
Alleen dan ligt de luchtweger in z'n ruststand en kan je bij de inbusschroef.
Dus eerst verstellen ,inbussleutel eruit,dan starten en CO checken.
rechtsom is rijker...
Kan me voorstellen.
Tijdens de koudstart wordt er ook nog eens extra peut ingespoten (koudstartinjector)
Samen met de verrijking (door de verlaging van de regeldruk dmv de warmloopregegelaar) verzuipt ie gewoon.
Naarmate de thermotijdschakelaar en de warmloopregelaar opwarmen wordt ie weer armer.
En dus beter lopen.
Alleen dan ligt de luchtweger in z'n ruststand en kan je bij de inbusschroef.
Dus eerst verstellen ,inbussleutel eruit,dan starten en CO checken.
rechtsom is rijker...
Citaat:ook start hij af en toe niet goed s'ochtends, dan start ik hem en loopt ie heel even, en valt ie weer uit, als ik dan wat met het gas speel houd ik hem wel aan de praat, zodra ik volgas geef slaat ie ook weer af. pas als ik hem even aan de praat heb gehouden blijft hij gewoon lopen.
zou dit ook hieraan liggen?
Kan me voorstellen.
Tijdens de koudstart wordt er ook nog eens extra peut ingespoten (koudstartinjector)
Samen met de verrijking (door de verlaging van de regeldruk dmv de warmloopregegelaar) verzuipt ie gewoon.
Naarmate de thermotijdschakelaar en de warmloopregelaar opwarmen wordt ie weer armer.
En dus beter lopen.
Volvo Amazon , 1966 B230FK , 15G op 0,6 bar.