Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Zingende kardan
Nee auto is niet verlaagd, is wat dat betreft in originele staat.. Het aantal kilometers totaal is mij onbekend..
Toen ik hem kocht kreeg ik er al 2 defecte kilometertellers bij en degene die er in zat is een half jaar later ook defect gegaan.. Dus daar kan ik geen pijl op trekken, maar gezien de prestaties en staat van het motorblok zal dit niet zo schrikbarend veel zijn..

Ik moet hem binnenkort maar eens op de brug zetten (zijn bij mij achtrom wel te huur bij doe het zelf garage, mis alleen de tijd) en alles eens goed inspecteren.. Het rare is dat al die geluiden soms moeilijk te pinpointen zijn en al helemaal moeilijk te beschrijven. Ik hoor soms (nu steeds frequenter) bij optrekken een raar weibelend fluittoon, daar is het ook allemaal mee begonnen. Deze toon wandelde aanvankelijk door de hele auto, dan dacht ik weer voor midden, dan weer linksvoor en soms dacht ik het achter me te horen. Nu het frequenter en luider wordt lijkt het toch weer midden voor te zitten en het constante gebrom van de laatste vier weken iets uit het midden rechtsvoor.. Dit gebrom is begonne tijdens die eerste koude periode van vorig jaar.. Wat ik zo vreemd vind is dat als er twee pasagiers rechts plaats nemen is het minder..

De monteur wist me te vertellen dat het ook een beetje een combinatie was van verschillende factoren..
Hij hoorde zelfs de rechter voorband geluid maken en vond het maar een ei, schreef dit toe aan de flinke noodstop die ik twee maanden eerder gemaakt heb..

Nou ja hij gaat de eerste de beste gelegenheid de brug op.. We zullen wel wat vinden dan..

Bedankt voor de reacties..
Antwoord

Berichten in dit topic
Zingende kardan - door ZoZo - 21 January 2010, 11:44
Zingende kardan - door jos245 - 21 January 2010, 13:58
Zingende kardan - door ZoZo - 21 January 2010, 16:14
Zingende kardan - door Jw240 - 21 January 2010, 17:26
Zingende kardan - door ZoZo - 22 January 2010, 18:22
Zingende kardan - door SFRC - 4 October 2010, 15:34

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  'Zingende' M46, m.n. bij gas geven en schakelen Vincent244 8 6.519 28 September 2010, 10:21
Laatste bericht: Vincent244
  zingende/jankende overdrive Gerben 2 3.839 29 November 2005, 16:21
Laatste bericht: Divadi

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)