8 January 2010, 13:44
Ik zou toch eerst maar eens kijken naar de motor en aanverwante techniek. Dan pas naar de automaat. Als hij soepel overschakelt en de kickdown werkt dan zou je zeggen dat er niets met de automaat mis is.
Dus eventueel klepspeling, ontsteking (vervroegt de ontsteking wel als je vermogen vraagt), bekabeling van de bougies, bougies etc etc... Co2 controleren?
Ik weet niet of het genoemd is maar ik som even wat gedachten op hier waar ik aan zou denken en werken. TIP: Maak een lijst en vink af wat je ZEKER weet door meten of vervangen.
Dus eventueel klepspeling, ontsteking (vervroegt de ontsteking wel als je vermogen vraagt), bekabeling van de bougies, bougies etc etc... Co2 controleren?
Ik weet niet of het genoemd is maar ik som even wat gedachten op hier waar ik aan zou denken en werken. TIP: Maak een lijst en vink af wat je ZEKER weet door meten of vervangen.
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"