26 December 2009, 22:19
Dat euvel heb ik ook een keer gehad met m'n LMM van de B230F uit de 240. Gaat steeds rotter lopen en stationair slaat ie af. Voor noodgevallen kun je de stekker van de LMM lostrekken, dan blijft ie wel normaal stationair lopen. Alleen hij pakt niet lekker op met wegrijden omdat ie niet weet hoeveel lucht er naar de motor gaat.
Ik had toen mijn LMM omgeruild voor een gereviceerde (gewoon bij de automaterialenzaak).
In mijn geval heb ik gewoon doorgereden totdat ik de LMM binnenhad en gemonteerd was. Misschien dat je hier wat mee kan. En anders zijn er vast mensen die hier meer van weten.
Ik had toen mijn LMM omgeruild voor een gereviceerde (gewoon bij de automaterialenzaak).
In mijn geval heb ik gewoon doorgereden totdat ik de LMM binnenhad en gemonteerd was. Misschien dat je hier wat mee kan. En anders zijn er vast mensen die hier meer van weten.
Volvo 240GL Sedan 1989 B230F, elektrische fan en draco's. Volvo 940 Estate turbo 1997 B230FK ,19T en 3" DP. Honda CBR900 Fireblade Streetfighter/Stuntmotor. Yamaha WR450F Enduro/Supermotard