17 December 2009, 19:15
Goede dag,
3 dagen erg koud en ja dan komt meteen een probleem met een slechte accu naar voren
dus andere accu erin gezet, na een half uur rijden zet ik de auto terug op
zijn plek naast huis en opeens stopt de ventilator met draaien. (de verwarmings ventilator) zekering is nog goed dus dat is het niet. mijn vraag:
oude accu was 70 ah nieuwe is 50 ah, is dit een sterk genoege accu? Had me buurman nog staan, motor draait, sloeg meteen aan toen ik hem even droog had laten starten...
En kan deze accu het probleem zijn van de ventilator?
Andere vraag, heeft iemand een ventilator liggen en is deze makkelijk te vervangen zonder het hele dashboard te hoeven verwijderen??
groet Tim
3 dagen erg koud en ja dan komt meteen een probleem met een slechte accu naar voren
dus andere accu erin gezet, na een half uur rijden zet ik de auto terug op zijn plek naast huis en opeens stopt de ventilator met draaien. (de verwarmings ventilator) zekering is nog goed dus dat is het niet. mijn vraag:
oude accu was 70 ah nieuwe is 50 ah, is dit een sterk genoege accu? Had me buurman nog staan, motor draait, sloeg meteen aan toen ik hem even droog had laten starten...
En kan deze accu het probleem zijn van de ventilator?
Andere vraag, heeft iemand een ventilator liggen en is deze makkelijk te vervangen zonder het hele dashboard te hoeven verwijderen??
groet Tim