5 December 2009, 21:34
Karinsky schreef:jos245 schreef:het komt niet zo vaak via de deur binnen maar wel via het zijschot waar de deurscharnieren in vast zijn geschroefd.Zie het bruin geverfde gedeelte op de foto.
Als je de bekleding op de vloer aan die kant verwijdert of opzij vouwt en de vloer bloot maakt(dus ook de ijzeren plaat verwijderen), de vloer droog maakt en vervolgens iemand met een waterslang op de auto laat sproeien dan kun je zien waarlangs het naar binnen sijpelt.
Als het van bovenaf langs het schutboord naar beneden sijpelt zit misschien het afwateringsgat onder de motorkap dicht (in de hoek achter het motorkapscharnier).
ik snap je uitleg niet heel goed, waar moet ik precies kijken
na het verwijderen van de binnenbekleding zag ik dat het niet goed washeb hier nl. hetzelfde probleem ........ is (was ondertussen) al goed geroest aan de binnenzijde
mij een raadsel vanwaar dat water komt
zie hier voor meer => Klikkk
btw. dat oranje spul wat is dat en is dat nodig om te doen ? ik doe gewoon afschuren/roestomvormer/zinga/anti-roest verf (zwart) / witte lak
het lek blijkt grotendeels te komen uit de grote ovalen rubber (= waarin de kabels van de deurvergrendeling en de audio lopen) die de deur verbindt met de carosserie ...
is deze rubber / pvc normaalgezien niet vastgekleefd aan de carosserie (beide kanten - dus kant deur & kant auto) met lijm of silicone zodat er geen water binnen kan komen ?
een nieuwe rubber aanschaffen kan misschien ook helpen, maar ik denk het niet, want heb gekeken bij de bestuurdersdeur en daar is de rubber ook gelijk vastgelijmd imho
kan iemand hier duidelijkheid inbrengen evt ?
bedankt op voorhand !
verder gisteren een klein drupje zien hangen (na hevige regenbui) in de hoek aan de toegekitte lasnaad, dus daar nog eens overgaan met die specie
en ruitenwisser lekt ook nog steeds (maar komt wel goed
) wordt asap opgelostzal eens de tuinslang-proefmethode moeten toepassen om precies te zien waar het lekt en het op te lossen

MY88 240 GL b230kH z34/34 / MY84 245 TURBO B21ET / MY87 740 GLE TD D24T / MY90 240 B200E

![[Afbeelding: m7rm1z.jpg]](http://i35.tinypic.com/m7rm1z.jpg)
heb hier nl. hetzelfde probleem ........ is (was ondertussen) al goed geroest aan de binnenzijde