4 December 2009, 22:00
Koelleidingen kan je doorzagen en verlengen met een stukje slang, er staat nauwelijks druk op.
ATF moet rood tot bruin zijn, en niet verbrand ruiken. Laat een druppel op een papiertje vallen, als het uitloopt kan je de kleur beter zien.
De AW heeft de achteruitschakelaar en startblokkering bij de pook, zou handig zijn als die erbij was.
Hier nog een heel stuk over de wissel bij een B20 (wat weer extra werk geeft, maar toch ook wel overeenkomsten heeft): http://www.v1800reg.org/pages/AW70%20CONV.PDF
ATF moet rood tot bruin zijn, en niet verbrand ruiken. Laat een druppel op een papiertje vallen, als het uitloopt kan je de kleur beter zien.
De AW heeft de achteruitschakelaar en startblokkering bij de pook, zou handig zijn als die erbij was.
Hier nog een heel stuk over de wissel bij een B20 (wat weer extra werk geeft, maar toch ook wel overeenkomsten heeft): http://www.v1800reg.org/pages/AW70%20CONV.PDF
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969

