2 December 2009, 22:55
Heren, dank voor het meedenken.
Ja, dat is een heftig worstelpartijtje met zo'n stuk techniek
helemaal zonder fancy brug en bakkrik... maar goed.. als hij er dan toch onder zit, ben je best trots, zo'n eerste keer.
Jammer alleen dat het niks uithaalde... Maar door schade en schande word ik wijzer ;D
Het is vast en zeker ATF...weet de geur al te herkennen
bak loopt er zo van leeg dat hij er van gaat slippen. Motorolie blijft netjes op pijl.
De pijlstok kan ik nog eens bekijken, ontluchting is wel los van het slangetje.
Zie op straat echt een spoor van druppels, kan het zo hard gaan uit het pijpje?
Heb zelf nog zitten denken aan verkeerd soort ATF. De bak is paar maanden geleden door garage gevuld, na breken van olieleiding.
Door omstandigheden heeft toen een garage de reparatie uitgevoerd... Dextron II is erin gegaan als ik me niet vergis... kan het er iets mee te maken hebben?
In de manual las ik onder kopje lekkage 'kapute oliepomp', werkt de koppelomvormer dan nog wel?
Aandrijfas voorstel houd ik in gedachten.
Zoek ondertussen naar AW met teller!
Ja, dat is een heftig worstelpartijtje met zo'n stuk techniek
helemaal zonder fancy brug en bakkrik... maar goed.. als hij er dan toch onder zit, ben je best trots, zo'n eerste keer.Jammer alleen dat het niks uithaalde... Maar door schade en schande word ik wijzer ;D
Het is vast en zeker ATF...weet de geur al te herkennen
bak loopt er zo van leeg dat hij er van gaat slippen. Motorolie blijft netjes op pijl. De pijlstok kan ik nog eens bekijken, ontluchting is wel los van het slangetje.
Zie op straat echt een spoor van druppels, kan het zo hard gaan uit het pijpje?
Heb zelf nog zitten denken aan verkeerd soort ATF. De bak is paar maanden geleden door garage gevuld, na breken van olieleiding.
Door omstandigheden heeft toen een garage de reparatie uitgevoerd... Dextron II is erin gegaan als ik me niet vergis... kan het er iets mee te maken hebben?
In de manual las ik onder kopje lekkage 'kapute oliepomp', werkt de koppelomvormer dan nog wel?
Aandrijfas voorstel houd ik in gedachten.
Zoek ondertussen naar AW met teller!