2 December 2009, 12:00
Hi Allemaal
ben er even van tussen geweest ,( metaalmoeheid in mijn been leid tot het verwijderen van en steunplaat, zit nu en 30 tal haakjes erin ) >
ik heb nog en beetje verder kunnen doen maar was genoodzaakt om af te remmen
nu ik hoop om binnen en 2 tal weken terug aan de slag te kunnen gaan ga alsnog proberen om deze middag foto!s te nemen
groeten
Danny
ps :ja heel veel vlammen ,interieur staat nu vast op zebra zacht stofje en goed rekbaar !!! dank je ariane voor de tip my little psycho
heb nieuwe pinkers gevonden in de orig verpakking ;D , ruit getint besteld
muziek moet ik nog bekijken( budgetgewijs) , verf is binnen , spuitcabine is bijna gereed, zou enkel nog wat willen spelen met ophanging
achteraan omhoog vooraan naar beneden , tips altijd welkom
en als dat alles klaar is is ons charlotte lekker gepimpt
ben er even van tussen geweest ,( metaalmoeheid in mijn been leid tot het verwijderen van en steunplaat, zit nu en 30 tal haakjes erin ) >
ik heb nog en beetje verder kunnen doen maar was genoodzaakt om af te remmen
nu ik hoop om binnen en 2 tal weken terug aan de slag te kunnen gaan ga alsnog proberen om deze middag foto!s te nemen
groeten
Danny
ps :ja heel veel vlammen ,interieur staat nu vast op zebra zacht stofje en goed rekbaar !!! dank je ariane voor de tip my little psycho
heb nieuwe pinkers gevonden in de orig verpakking ;D , ruit getint besteld
muziek moet ik nog bekijken( budgetgewijs) , verf is binnen , spuitcabine is bijna gereed, zou enkel nog wat willen spelen met ophanging
achteraan omhoog vooraan naar beneden , tips altijd welkom en als dat alles klaar is is ons charlotte lekker gepimpt